«Обіцянка-цяцянка, а дурневі радість» - кажуть у народі. Мабуть цю «аксіому» останнім часом за правило взяли собі більшість українських чиновників. Йдучи на вибори вони щораз обіцяють «золоті гори», а прийшовши – «допродують» те, що не встигли попередники. Суспільство ж мовчки забуває і пробачає, даруючи вотум довіри посадовцям з вагомою кредитною історією «обіцянок» на чергових виборах.
Близько двох з половиною років тому, за кілька днів до закінчення позачергових виборів до Верховної Ради України молодими активістами було створено Громадську кампанію (ГК) «Молодіжна варта: молодь за Вами спостерігає». Метою п’ятирічної (саме такий термін діятиме об’єднання) діяльності останньої стало змусити усі політичні сили, що подолали 3% бар’єр на парламентських виборах 2007–го, неухильно дотримуватись своїх передвиборчих програм, зобов’язань та обіцянок, що стосувались молодого електорату. Молоді люди заявляють, що готові вчити владу як зробити так, аби в розділах передвиборчих зобов’язань щодо молоді навпроти кожного пункту у 2012-му з’явилося «виконано», «зроблено», «реалізовано», «впроваджено».
Про те, як працюють «зухвалі» молоді активісти, їх досягнення та плани на майбутнє «День» розмовляв з одним із членів національного комітету громадської кампанії «Молодіжна варта: молодь за вами спостерігає» Олександром Солонтаєм.